četvrtak, 26. veljače 2015.

FITOTERAPEUTKINJA SENKA MUŠANOVIĆ TVRDI: RAK JETRE NE MORA IMATI SMRTONOSAN ISHOD!






AUTOR: E. K. IZVOR: AURA.BA


Rak jetre zloćudna je bolest znatno učestalija kod muškaraca. Tačan uzrok nastanka bolesti nepoznat je, ali se zna da joj pogoduju ciroza jetre i prisutnost virusa hepatitisa B u krvi. Bolest počinje sa laganom boli ispod desnog rebrenog luka, umorom, nadimanjem. Kasnije bol postaje jača (naročito ako se proširila na potrbušnicom), javlja se žutica i tjelesno propadanje. Liječi se hirurškim putem, a u zadnje vrijeme i transplantacijom jetre. Ishod ovakvih vrsta liječenja u oficijelnoj medicini - najčešće je smrtonosan. No, sjajne rezultate daje alternativna medicina. U liječenju raka jetre pomažu dole navedeni biljni pripravci čiji efekat mnogi hvale već decenijama.

ČAJ OD CRVOTOČINE - Na šoljicu vrele vode staviti punu čajnu kašiku crvotočine i ostaviti 3 minute. Piti po jednu šoljicu ujutru na prazan želudac i uvečer prije spavanja.

OBOLOGE I MAST OD PRESLICE - Pregršt preslice staviti u cjediljku iznad ključale vode. Staviti u čistu lanenu tkaninu, a zatim na područje jetre kao oblog. Prethodno područje jetre namazati nevenovom mašću. Oblog stavljati 2 puta dnevno. Ujutru držati dva sata, a uvečer ostaviti da djeluje cijelu noć.

Ove pripravke sami možete napraviti, a ako imate dvojbi oko priprema ili sastojaka, onda se definitivno odlučite za Počiteljski sirup koji već, godinama unazad, liječi sve bolesti jetre, okrepljuje organizam, snaži tijelo i duh te na prirodan i nježan, ali učinkovit način, detoksicira cjelokupan organizam, a posebno jetru - organ od izuzetne važnosti za ljudsko zdravlje. Počiteljski sirup možete naručiti kod sarajevske fitoterapeutkinje Senke Mušanović, na brojeve telefona naznačene u reklami.

Iz Senkinog arhiva

Mi smo pobijedili rak!

Anđelka S., Beograd

Iz mat pozicije - izvukao me Počiteljski

- Prije tri godine, nakon što mi je dijagnosticiran rak jetre, ljekari su mi rekli da, ako me operišu, možda neću preživjeti, a, ako me ne operišu, mogu živjeti još najduže deset dana. Našla sam se u životnoj mat poziciji. Tijelo je već otkazivalo jednu po jednu funkciju, a misli se bavile neizbježnim pitanjima o smrti i svemu onome što ona donosi.

Ni sama ne znam kako ni zašto ali odlučila sam se za onih deset dana. Prestala sam s uzimanjem lijekova i na prijateljicinu preporuku, počela sa uzimanjem Počiteljskog sirupa. Već od prve čaše sam osjetila nekakvu živost, nadu. Sutradan sam se već pridigla iz kreveta. Javi mi se i želja za hranom. Dalje vam i nemam šta pričati. Prošle su od tada tri godine. Živa sam i zdrava. Preventive radi - i dalje pijem Počiteljski. Ovaj je sirup uradio ono što lijekovi nisu mogli - očistio jetru od svih toksina koji su mi donijeli rak. I zdravima, a pogotovo bolesnima - preporučila bih ovaj sirup.

Remzo M, Linc, Austrija

Sad sam drugi čovjek

U učinkovitost Počiteljskog sirupa uvjerio se prije dvije godine i Remzo M, nastanjen u austrijskom Linzu. Ovaj pedesettrogodišnji automehaničar po zanimanju, doživio je teško razočarenje kroz bračnu zajednicu, nakon čega se okrenuo neurednom stilu života kojim je dominiralo pijančenje.

- Dok sam ja svom dugogodišnjem jaranu, drugaru još iz školske klupe, auto popravljao, on je bio u mom krevetu s mojom ženom. Bila je to dvostruka izdaja za mene, kap koja je prevršila ionako prepunu čašu sumnje. Naime, mnogi su me već  upozoravali na "široko srce" i još šire noge moje žene, ali sam uvijek ostajao na njenoj strani. Nek' sam proklet što sam padao na njene zavodničke crne oči, lažne suze i neiskrene. Nakon razvoda, okrenuo sam se opijanju. U čašama, a zatim i flašama alkohola, utapao sam razočarenje. Samo pijan dok sam bio, nisam primjećivao lažne poglede sažaljenja. Ne sjećam se ni kad su mi doktori rekli da imam hepatitis B, ni kad se pojavila ciroza, rak...Znam samo da me ni tako ozbiljne vijesti nisu uspjele zabrinuti, a ni otrijeznuti. Reagovala je na svu sreću - moja sestra. Prije dvije godine, kad sam već bio na izdisaju, natjerala me da se javim fitoterapeutkinji Senki. Ostatak priče, vjerujem da možete pretpostaviti, čim sam danas (telefonski razgovor obavljen 1. oktobra ove godine) živ. Svi nalazi su mi uredni, a čak mi je i psiha smirena. Ne pijem više niti mislim na ružnu prošlost. Želim ostatak života provesti u miru...- ispričao nam je Remzo.

Mirsad P, Prošići, Cazin

Izvukao sam se u zadnji čas

U minulom ratu sam prošao sva moguća ratišta u Krajini. Nakon ranjavanja, pokupio sam hepatitis C. Rekli su mi da lijeka nema, ali da mogu živjeti godinama. I živio sam. Oženio se, zaposlio, troje djece dobio. Ni ja, a ni moji bližnji, koji su me svakodnevno viđali, nisu primjećivali da kopnim. Tek poneki poznanik, kojeg bih urijetko sreo, skrenuo bi pažnju na moj izgled. Mršavost, žute kolutove oko očiju, suhu kožu...

Godine 2006. mi je dijagnosticirana i ciroza jetre. 2009. godine - rak jetre. 2010. sam započeo s terapijom zvanom - Počiteljski sirup. Danas, nemam ni cirozu, ni rak, ni hepatitis. Neka Bog blagoslovi Senku i njenu majku koja je inovirala ovaj čudesni lijek - kaže Mirsad.

Izvor: Arhiva Aure

0 komentari:

Objavi komentar