četvrtak, 29. siječnja 2015.

Čokoladne ledene kocke




BISKVIT:

6 jaja
6 žlica šećera
80 g maslaca
200 g brašna
1 prašak za pecivo
3 žlice čokolade u prahu
100 g naribane čokolade

KREMA:
1,5 l mlijeka
12 žlica šećera
10 žlica gustina
2 žlice brašna
1 vanilin šećer
200 g margarina
200 g mliječne Milka čokolade

SIRUP:

3 dcl vode
200 g šećera
2 vanilin šećera

OSTALO:
500 ml slatkog vrhnja
Sigurno ste svi čuli za Ledene kocke, a vjerovatno ste ih i pravili. Ovdje vam nudim jedan jako fini recept za Ledene kocke sa čokoladom koji sam pronašla na facebook stranici „Torte i kolači Ivanka“. Jednostavno čim sam ugledala kolač pomislila sam kako ću ga morati napraviti, jer mi je izgledao jako privlačno. Mogu stvarno reći da sam sa njime oduševila moje ukućane, koji su me pitali kada ću ga ponovo napraviti da bi nastavili uživati u čokoladno–kremastoj varijanti novo otkrivenog kolača.

PRIPREMA BISKVITA:

1. Umutiti pjenasto jaja sa šećerom.
2. Dodati otopljeni maslac, brašno koje ste pretodno pomiješali sa praškom za pecivo, čokoladu u prahu i naribanu čokoladu, sve dobro sjediniti.

3. Tepsiju možete obložiti masnim papirom ( moja je promjera 24 x 37 cm) i ulijete pripremljenu smjesu.
4. Pecite na temperaturi 200 stupnjeva 20–25 minuta.

biskvit od čokolade

5. Kada se biskvit ispeče i ohadi možete, ako imate tepsiju sa odvojivim obručem, biskvit i obruč prebaciti na tacnu, pa nastaviti slagati kolač ili jednostavno nastaviti slagati u tepsiji.

PRIPREMA SIRUPA:
1. Pomiješajte vodu, šećer i vanilin šećer, te kuhajte 10 minuta.
2. Prelijte preko hladnog biskvita.

PRIPREMA KREME I SLAGANJE:
1. Odvojite 0,5 l mlijeka koje ćete pomiješati sa šećerom, gustinom, brašnom i vanilin šećerom, a ostatak mlijeka stavite kuhati.
2. Kada je mlijeko zakuhalo dodajte pripremljenu smjesu i skuhajte sve zajedno.
3. Ostavite da se ohladi.
4. Dodajte izrađeni margarin.
5. Natopljeni biskvit tanko premažite sa kremom.
6. U ostatak kreme dodajte istopljenu i prohlađenu čokoladu.

7. Dobivenu tamnu kremu premažite preko tankog sloja svijetle kreme.

8. Premažite sve sa izrađenim slatkim vrhnje

9. Možete gore naribati čokoladu kao dekoraciju.



Izvor : kolaci.biz

0 komentari:

Objavi komentar