utorak, 10. veljače 2015.

ROTVAJLER SPASIO TRUDNICU: Provalnik vlasnici držao nož pod grlom, a onda se pojavio Roki!



Četvorica provalnika upali su u stan Keše Veston (24) i zahtijevali od nje da im preda sav novac koji ima. Jedan je napao njenog dečka Arjana Salhija (26), a drugi je Keši držao nož pod grlom.


Keša Veston (24) bila je u petom mesecu trudnoće kada su četiri provalnika naoružana noževima upala u njenu kuću u Kentu. Jedan je odmah napao njenog dečka Arjana Salhija (26), a drugi stavio Keši nož pod grlo. Spasio ih je njihov rotvajler Roki koji je preplašio napasnike, a uz njegovu pomoć jedan od njih dobio je zatvorsku kaznu od 10 godina.

– Arijan i ja bili smo u krevetu, a naš rotvajler Roki je spavao na podu pored nas. Iznenada, začulo se lupanje na vrata, a on je izletio iz naše sobe i počeo ljutito da laje. Pogledala sam kroz špijunku, ali nisam vidjela ništa, dok Roki nije prestajao da laje kao lud – ispričala je Keša za Miror i dodaje da se zabrinula da će pas izaći na ulicu i razbuditi komšije, pa ga je zatvorila u kupatilo.

Arijan i Keša su iz znatiželje otvorili vrata i ugledali četvoricu muškaraca koji su ih bijesno upitali: “Gdje je novac”?

– Nisam znala šta se dešava, a onda me je iznenada jedan zgrabio za ruku i uvukao u dnevnu sobu, stavljajući mi nož pod grlo i govoreći da ućutim. Ostala trojica su napala Arijana, a onda sam čula Rokija kako bijesni u kupatilu. Molila sam da me puste, rekla sam da sam trudna, ali nisu reagovali. Mislila sam da će nas ubiti oboje – kaže Keša.


Ali, njihov vjerni prijatelj, usvojeni rotvajler Roki, uspio je da ih izvuče iz nevolje!

Keša ne zna kako je izašao iz kupatila, ali pas je dojurio i počeo da reži. Banda se prepala, počela da bježi, ali Roki nije htio da odustane – potrčao je za njima, oborio jednog od napadača, pritiskao ga šapama, vukao odjeću, a onda je stigao i Arijan, kako bi ga zadržali dok ne dođe policija, koju je Keša u međuvremenu pozvala – prenosi “Life with dogs”.

– Ko zna šta bi se dogodilo da nije bilo Rokija. Znao je da nešto nije u redu i instinktivno reagovao. Sljedećih nekoliko dana nije se odvajao od mene – ispričala je Keša.



Dva mjeseca kasnije, zbog traume koju je preživjela, Keša je imala krvarenje, ali je na kraju sve bilo u redu. Međutim, strah je ostao u njoj i sada nigdje ne ide, osim ukoliko Roki ide sa njom. Keša je danas majka divnog dečaka, a njegovnajveći obožavalac je, pogodite ko – Roki!

– Dokle god je on sa nama, znam da nemam razloga za brigu – zaključila je ponosna vlasnica psa heroja.

magazin.ba

0 komentari:

Objavi komentar