ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

VEROVALI ILI NE: Ove dve devojke su SESTRE BLIZNAKINJE




Lusi ima svetloriđu kosu, izrazito belu put i plave oči. Marija je, s druge strane, tamnoputa, ima kovrdžavu kosu i velike tamnobraon oči. Teško da bi nekome palo na pamet da su ove dve devojke uopšte u srodstvu, ali njih dve su mnogo više od toga. One su sestre bliznakinje.
Bliznakinje koje uopšte ne liče
Lusi i Marija: Bliznakinje koje uopšte ne liče, Foto: Profimedia.rs
Lusi i Marija Ajlmer su rođene istog dana, u razmaku od nekoliko minuta, ali njihov izgled to nikako ne odaje. Njihova majka Dona je tamnoputa Jamajčanka, a otac Vins je beo, i oni su zajedno uspeli da stvore pravo malo čudo - jednu belu i jednu crnu bliznakinju.

Devojčice su rođene 1997. godine, a majka kaže da je bila šokirana kada ih je videla, jer ni jedan ultrazvuk nije mogao da je pripremi na razliku u boji kože između njenih ćerki.




- To je bio ogroman šok za nju, jer se stvari poput boje kože ne brimećuju na ultrazvuku. Zato nije imala pojma da smo tako različite. Kada joj je babica dala obe bebe, ostala je bez teksta - kaže svetloputa Lusi.

Iako su se majka i otac razveli nedugo nakon rođenja devojčica, one imaju dva starija brata i sestru, Džordža, Čina i Džordan.

Bliznakinje koje uopšte ne liče
Lusi i Marija sa roditeljima, sestrom i braćom, Foto: Profimedia.rs
- Naša braća i sestra imaju boju kože koja je između moje i Marijine. Mi smo na suprotnim stranama spektra, a oni su nekako između. Ali moja baka je imala veoma svetlu englesku put, baš poput mene - dodaje Lusi za Dejli mejl.

Ona kaže da im niko ne veruje da su bliznakinje.

- Čak i kada se obučemo isto, i dalje ne izgledamo kao sestre, a kamoli bliznakinje. Nekim prijateljima smo čak pokazivale i izvod iz matične knjige rođenih da bismo im dokazale - iskena je riđokosa osamnaestogodišnjakinja.

Poznato je da blizanci često zbunjuju profesore i nastavnike u školi, posebno ako idu u isto odeljenje, ali to nije bio slučaj i kod ove dve devojke.

Bliznakinje koje uopšte ne liče

Niko im ne veruje da su bliznakinje, Foto: Profimedia.rs
- Išle smo zajedno u odeljenje, ali nikome nije bilo tešo da nas razlikuje. Blizanci obično menjaju identitete, ali Marija i ja nikad to nismo mogle da radimo. Blizanci obično jako liče, ali nas dve ne bismo mogle više da se razlikujemo. Ne izgledamo čak ni kao da imamo iste roditelje, a kamoli kao da smo se rodile u isto vreme - iskrena je Lusi.

Međutim, one se ne razlikuju samo po izgledu, već i po interesovanjima. Lusi studira dizajn, a Marija će jednog dana biti advokat.

- Marija je uvek bila komunikatvna, a ja sam stidljiva. Ali ona voli da govori prijateljima na koledžu da ima beli bliznakinju, a ja sam ponosna što imam crnu sestru - zaključuje Lusi.


http://www.24sata.rs

0 komentari:

Objavi komentar