četvrtak, 9. travnja 2015.

Anin Quiche




Prije nekoliko tjedana, slučajno sam naletjela na emisiju Ane Ugarković, i
dobro da jesam jer je pripremala ovaj ukusan quiche. Brzo sam uzela papir i
zapisala sastojke, a količinu svih sastojaka sam sama odredila. Ajmo sad na
recept... :)



 30min Jednostavno

Sastojci 5 osobe
250 g glatkog brašna
100 g maslaca sobne temperature
1 jaje
1/2 praška za pecivo
prstohvat soli

Nadjev

300 g mladog špinata
450 g smrznutog ili svježeg boba
3 režnja češnjaka
malo maslinovog ulja
Baza
3 jaja
400 ml vrhnja za kuhanje
150 g gorgonzole - ja sam koristila male trokutiće (6 kom.)
muškatni oraščić , papar

Priprema

1. Pomiješajte brašno i hladan maslac, malo razradite rukama da dobijete mrvice. Dodajte
jaje, prašak za pecivo i malo soli, pa zamijesite tijesto. Tijesto odmah razvaljajte i
stavite u okrugli kalup za quiche, malo ispikajte tijesto vilicom i stavite u hladnjak, da
malo odstoji.
2. Blanširajte špinat i bob. Ako koristite smrznuti bob, nakon blanširanja skinite opnu, ako
koristite mladi bob, onda nema potrebe. Na maslinovom ulju popržite lagano nasjeckani
češnjak i na to dodajte dobro ocijeđeni špinat i bob. Dobro promiješajte i ostavite da se
ohladi.
3. Za bazu pjenjačom umutite jaja, dodajte vrhnje za kuhanje i narezanu gorgonzolu,
začinite muškatnim oraščićem i paprom. Ja nisam stavila sol, da ne bi bilo preslano radi
sira. Izlijte bazu u nadjev, dobro promiješajte i izlijte na tijesto, malo rasporedite
špinat po tijestu ako je sljepljen i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko
40-45 min.
4. Kad se quiche ispeče, nek odstoji 10 min., da se lakse reže. Dobar tek :)

www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar