ponedjeljak, 6. travnja 2015.

Rugali su joj se zbog velikog madeža na licu, a ona im je “začepila usta”




Cassandra Naud 22- godišnja je profesionalna plesačica iz Alberte koja je rođena s velikim, dlakavim, madežom ispod oka.

I zbog toga njezin život nije bio baš lagan. Rugali su joj se u školi, a njeni roditelji nisu htjeli da ode na operaciju uklanjanja madeža, koju je tako jako željela, zbog straha da će joj na licu ostati veliki ožiljak.

Danas, Cassandra odbija bilo kakvu ideju odlaska “pod nož”, piše BorePanda.

`Moj madež je velik dio mene. Čini me jedinstvenom i prepoznatljivom, što je iznimno važno u karijeri koju sam odabrala`, ističe mlada plesačica.

Iako su joj savjetovali da za fotografije koristi Photoshop, ona je to odbila.

– Ispočetka sam htjela pristati na to, ali onda sam se predomislila. Madež je dio mene i čini me takvom kakvom jesam, po njemu sam prepoznatljiva i ne smatram ga nedostatkom na svom tijelu već nečim što može biti moja prednost, poručila je Cassandra, prenosi Večernji.hr.

– Djeca u školi bila su okrutna prema meni i uvijek sam se osjećala ružnom zbog njihova ruganja. Ali vremena su se promijenila. Nemojte dozvoliti da vas zlostavljaju jer ne izgledate “normalno”. Budite ponosni da ste jedinstveni!





http://www.fokus.ba/

0 komentari:

Objavi komentar