srijeda, 17. lipnja 2015.

SAVRŠENO UKUSAN KROMPIR SA SENFOM





Jednostavno savršen ;)
Pečeni krumpir sa senfom i ružmarinom


Sastojci
Krumpir
Soli, papra
Žlica senfa

  Maslinovo ulje
Ružmarin

Priprema

1.
Količinu krumpira odredite sami.
Upalite pećnicu na 200°C.
Krumpir ogulite, operite i posušite krpom.
Pripremite pleh (vatrostalnu posudu ili tepsiju) obožite ga papirom za pećenje (može i aluminijska folija, al bolji je papir, na foliju se zalijepi)
2.
Krumpire narežite, odmah stavite na pleh posolite, popaprite,
od granćice ružmarina odvojite iglice i sitno ih narežite i pospite po krumpirima
i dodajte 1 veliku žlicu senfa...sve dobro izmješajte tako da se svaki krumpir namaže senfom (ja to radim rukama, kao da mijesim tijesto).
I na kraju sve poškropite s malo maslinovog ulja.


  3.
Tako pripremljen krumpir, stavite u ugrijanu pećnicu i pecite oko 45-50min..provjerite jel gotovo nemojte da vam izgori, meni je čak trebalo i više od 50 min. al moja pećnica jako slabo peće.
(nakon nekih 25 min. pečenja krumpir malo promiješajte i vratite nazad u pećnicu)
4.
Gotove krumpire poslužite odmah, najbolje kao prilog nekom mesu i uživajte ! :)
Posluživanje

Ako ne volite ružmarin, stavite origano ili mješavinu začina...kombinirajte po želji ;)
I još jedna napomena...ja sam ovaj put radila s obićnim senfom (drugi nisam imala)


Izvor: coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar