četvrtak, 5. veljače 2015.

Beograđanka je u parku čekala dragog, a on joj je priredio iznenađenje koje se nikad ne zaboravlja



Nedelja 1. februar - za mnoge je bio dan kao i svaki drugi. Ne i za Marka Ristovića (30) i Slađanu Milić (30) iz Beograda. Oni će ga pamtiti do kraja života.



Po čemu je za njih ta nedelja bila drugačija od svih prethodnih? Po tome što je tog dana, u parku Manjež u Beogradu, na njihovoj klupi, Marko zaprosio Slađanu.

Njihova priča počinje još dok su bili u srednjoj školi. Upoznali su se u jednom tadašnjem beogradskom klubu i bili par meseci u vezi. Nakon toga je usledio period od 12 godina bez ikakvog kontakta.

- Skroz je čudno, ali mi se nismo videli jako dugo, iako oboje izlazimo i imamo dosta zajedničkih poznanika - započinje priču Marko.

Ponovni kontakt preko Fejsbuka

Uz pomoć Fejsbuka, posle 12 godina su ostvarili kontakt i odlučili da se nađu na piću u jednom gradskom lokalu.

- Želeli smo da se vidimo i porazgovaramo čisto na prijateljskom nivou. Ipak, posle tog susreta smo osetili da još postoji neka energija među nama i da to može da pokrene nešto novo – objašnjava Slađana.

Kao što su imali pauzu u kontaktu, tako je postojala i pauza u slušanju benda "Kristali", inače omiljenog Slađaninog benda. Po njihovom ponovnom susretu, krenuli su ponovo da pričaju o njima i da evociraju uspomene na taj period.

- Ubrzo nakon toga mi je slučajno iskočila reklama na internetu da "Kristali" imaju koncert 17. oktobra. Kupio sam karte i na neki način smo odlučili da nam taj datum bude početak nove veze - priča Marko.

Prosidba u parku Manjež u Beogradu
Marko i Slađana se posle kratke veze 12 godina nisu videli ni čuli, Foto: Gavrilo Masniković
Želeći da kruniše njihovu ljubav, Marko je krenuo sa planiranjem prosidbe. Plan je bio da to uradi na mestu koje oboma znači i da ujedno bude jedinstveno i za pamćenje.

I nebo je bilo na njihovoj strani

- Ceo plan sam smislio za jako kratko vreme. Znao sam da mora da bude u parku Manjež, na klupi na kojoj smo često provodili vreme kao srednjoškolci i da "Kristali" nekako budu uključeni. Pustio sam poruku na njihovu Fejsbuk stranicu, javio mi se njihov menadžer koji je rekao da je super ideja, ali da sve zavisi od Gvozdena, pevača – objašnjava Marko svoj plan.

Posle nekoliko dana je dobio poruku od menadžera benda da se javi Gvozdenu. Njih dvojica su se lako dogovorili i sad je samo trebalo da nagovori Slađanu da dođe do klupice, a da ona ne posumnja. Idealna prilika je bila predstava u nedelju od 20 časova u JDP-u. Jedini problem je mogla da predstavlja kiša koja je padala neprekidno tog dana. Ipak, Marku je vreme išlo na ruku, pošto je samo pola sata pre sastanka sa Slađanom kiša prestala da pada. Njegovi prijatelji i bend našli su se u obliznjem kafiću, kako bi odradili poslednje pripreme i popili po jednu rakiju za sreću.

Plan je bio sledeći:

Sanja, jedna Markova prijateljica „pozira“ profesionalnom fotografu. Naravno, fokus je sve vreme na Slađani i on snima sve njene reakcije. Bilja, druga Markova prijateljica treba da priđe Slađani i preda joj tablet na kom će ići kratak film sa njihovim fotografijama iz proteklog perioda. Dok Slađana gleda film, iza nje, na drugoj klupi dolazi dvojac iz "Kristala" i počinju da sviraju "Talase". Nakon toga, plan je da se konačno Marko pojavi, sa svojim prijateljem Vukašinom koji snima ceo događaj.

"Kristali" su svirali samo za zaljubljeni par,
- Dok sam gledala klip, čekala sam sve vreme da se on pojavi od negde i nisam ni obraćala pažnju na ljude okolo. Nisam ni slutila šta će uslediti. U jednom trenutku sam ga spazila kako se približava. Zagrlio me je i sa par najdivnijih rečenica me je zaprosio. Sve vreme sam bila pod jakim emocijama i sve je izgledalo neverovatno. Nakon toga me je doveo do momaka koji su sedeli i svirali na klupi pored, da čujemo još jednu pesmu. Tada su počeli da sviraju "Moje srce", za koju kažemo da je naša pesma. Tek tada sam zapravo shvatila da su to stvarno "Kristali" i usledilo je još veće oduševljenje – priča Slađana ne skidajući osmeh sa lica.


Ovaj dan definitivno neće zaboraviti, Foto: Gavrilo Masniković
- Gvozden i Bojan iz benda su ispali fenomenalni! Nakon čestitanja, pozvali su nas da budemo njihovi gosti na koncertu 14. februara u Domu omladine - kaže presrećni Marko.


http://www.24sata.rs/

0 komentari:

Objavi komentar