ponedjeljak, 23. veljače 2015.

FRANCUSKA KREMPITA





Samo krempita, krempita sa visnjama, ili Francuska krempita ili kako god vec,
ja jednostavno zelim da podelim recept sa vama...... pravila sam je za
rodjendan i stvarno je pokupila pozitivne kritike i nestala u trenu.... Da se
razumemo nije ovo original recept, nema jaja, sto je sigurno u originalu, ali
garantujem da je fantasticna!



Sastojci

1/2 kg lisnatog testa (ja sam kupila)
1,1/2l mleka
10 kasika secera
250 gr putera
4 dl slatke pavlake za slag
240 gr pudinga sa ukusom slatke pavlake,
vanile
350 gr visanja (kompot, sveze ili iz
hladnjaka)
50-100 secera, zavisi od ukusa, prvo
probajte
40 gr gustina, skroba, (opet zavisi od
soka koji puste visnje)
Slag
250 ml Mlecne slatke pavlake za slag
150 gr slaga u prahu


Priprema


1. U 1/2 l mleka razmutiti puding, dodati 3 kašike šećera. Preostali litar mleka staviti na
vatru sa preostalih 7 kasika secera da zakuva, dodati puding i energicno mesati da nema
grudvica. Kada se blago prohladi dodati 100 gr maslaca. Kada se potpuno ohladi izmutiti
preostali maslac i kašiku po kašiku dodavati u puding. Na kraju kada je fino umuceno
dodavati pavlaku za slag i mutiti mikserom. Ja nisam prvo umutila pavlaku vec sam
sipala direktno u fil i mutila. Fil na kraju treba da bude lepo cvrst, a kasnije kada
odstoji jos vise ce se stegnuti
.
2. Lisnato testo koje ja kupujem, a verujem i vecina vas ima dve ploce. Razviti plocu po
plocu na dimenzije 30*35 cm i peci na 220 C na prevrnutom plehu. Kada ih razvijem ja
ih nozem izbockam da se ne bi previse nadula i skupila.

3. Fil od visanja. Nista strasno, ukuvati visnje sa secerom i u 1 dl vode razmutiti gustin i
uliti u visnje, promesati i ostaviti da se prohladi, ali ne skroz ohladi.

4. Mlecnu slatku pavlaku pazljivo umutiti, tj. paziti da se ne premuti pa da se pretvori u
maslac. Slag umutiti po uputstvu sa kesice i varjacom spojiti sa slatkom pavlakom.

5. Filovanje: Kora, veca polovina fila od pudinga, mlak fil od visanja, druga polovina fila,
slag, i drugu koru koju izmrvite medj prste i obilno pospete po krempiti.

6. Dobro rashladiti i uzivati!

7. Bon appetit

www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar