utorak, 24. veljače 2015.

KROMPIR BY JAMIE OLIVER





Jamie Oliver, šta reći, on je meni se čini neumoran, pričljiv i sa sjajnim
receptima i savjetima. Jednom sam gledala kako pravi ovaj kromir i često je
kod nas na trpezi. Jednostavno da jednostavnije ne može biti. Krompir s vana
hrskav i reš, a unutra bude sočan, ne isuši ga rerna.



 Jednostavno
Sastojci

po želji krompira
po želji soli
malo ulja za podmazati tepsiju


Priprema

1. Krompir oguliti, staviti u vodu i posoliti. Ja sam kuhala u pretisu 10-ak minuta. Ne smije
se prekuhati jer će se onda raspadati prilikom vađenja. Ovamo tepsiju/pleh namazati
uljem al samo malo i šupljom kašikom staviti jedan po jedan praveći razmak između da
bi ravnomjerno porumenili. Staviti da se peče na 250 C u doobro ugrijanu rernu. Ja ne
smanjujem temperaturu, kad vidite da je ovako reš pečen - gotovo je.
2. Eventualno, kad budete vadili iz vode probajte malo, ako nije dovoljno slano, onda ga
posolite prije pečenja još malo odozgo. Krompir ne treba okretati, sam će sa svim
straha porumeniti, niti ga isto tako ne treba pomastiti odozgo.
3. Poslužiti sa čim volite, odlično ide sa nekim bijelim slanim sirom ili kajmakom,
pavlakom, a isto tako i sa mesom sa roštilja ili roštilj tave. U mom slučaju ja sam uz
krompir servirala pileće filete i zelenu salatu.
4. I naravno, Neumorna i uz krompir jede hljeb, a sad nam je vrijeme somuna.


www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar