utorak, 10. ožujka 2015.

Ovo je najvažniji savjet koji će vam iko dati o čišćenje kuće! Iznenaditi ćete se !

"Moje dame!!!!

Zapamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod.

Kuća postaje dom kada na nameštaju možete ispisati - Volim te. Znala sam svakog vikenda provesti bar 8 sati čisteći, jer sam htela da sve bude savršeno, za slučaj da neko navrati do mene. Konačno sam jednog dana shvatila da niko nije došao- svi su bili negde napolju, živeći i zabavljajući se.

Danas, kad me ljudi posećuju, ne moram im objašnjavati stanje svog doma , svi su uglavnom zainteresovani za stvari koje sam radila i radim dok živim i zabavljam se. Ako to još niste shvatile same, molim da poslušate ovaj savet.

Život je kratak. Uživajte ga! Čistite koliko morate.... zar ne bi bilo bolje da naslikate sliku, ili napišete pismo, ili ispečete kolače, ili zasadite cvet, naučite razliku izmedju ŽELIM i MORAM? Čistite koliko morate... ali nemate previše vremena.... sa rekama koje možete preplivati, planinama na koje se želite popeti, muzikom koju želite čuti, prijateljstvima koje želite zadržati, i životom koji želite živeti...

Čistite koliko morate, ali život je tamo napolju, sa suncem u vašim očima, vetrom u vašoj kosi, pahuljama snega na vašem licu, kapima kiše.... Ovaj dan se neće ponoviti! Čistite koliko morate, ali imajte na umu.... Starost ce doći, i ona nije ljubazna... a kad umrete, a umreti se mora.... vi sami ćete napraviti samo još više prašine...




Podelite ovo sa svim prekrasnim ženama u vašem životu."

0 komentari:

Objavi komentar