nedjelja, 1. ožujka 2015.

Perfektno pohana piletina


Ovaj recept nije da vam otkrivam nesto strasno novo ,vec samo da pokazem
nacin na koji ja to radim.Probala sam puno nacina,ali ovaj mi je
najdrazi,hrskava korica,a meso super socno,bas kako ja volim...


Autor: branka-

 Jednostavno

Sastojci

1 pile (ili komadi piletine po izboru)
par jaja
brasno
mrvice
parmezan sir
sol
ulje za przenje

Priprema

1. Piletinu ocistiti, oprati, posusiti i posoliti.
2. Mrvice pomijesati sa ribanim parmezanom sirom, to daje poseban okus, a i
miris.Dodajte dobru saku ribanog parmezana.
3. Lagano pobrasniti, uvaljati u jaje, pa u mrvice i samo kratko zaprziti na ulju zagrijanom
na srednjoj vatri, dok se uhvati zlatkasta korica .Piletinu izvaditi iz ulja, staviti na
papirnate maramice da se ulje ocijedi, pa onda sve posloziti u tepsiju na koju smo
stavili resetku od kolaca ,tako da se prilikom pecenja ulje cijedi, a ne da se kupi u
meso.
4. Poslaganu piletinu pokriti aluminijskom foliom i peci nekih 40-tak minuta u dobro
zagrijanoj pecnici.
5. Provjeriti cackalicom ili raznjicem ako je piletina gotova, maknuti foliju pustiti malo da
odstoji i posluziti po zelji.
Posluživanje
Ja obozavam hladnu piletinu pripremljenu na ovaj nacin, pa uvijek pravim vecu kolicinu
nego sto mi je potrebna za posluziti za jedan dan, a ostatke sto ostanu obicno sutradan
djeca nose u skolu za rucak.
 Ovako pripremljenu piletinu je nepotrebno prije pohanja kuhati, a da ste sigurni da imate
perfektno spreljeno pilece meso, bez straha da ce vam ostati sirovo.Pored ovog nacina
pohanja,ovaj mi je isto odlican.



www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar