petak, 8. svibnja 2015.

JELO KOJE JE ODUŠEVILO SVE MOJE GOSTE: BURRITOS NA MOJ NAČIN





Burritos na moj nacin
Obozavam a kombinujem jela sa tortiljama.Ovo JELO JE FENOMENALNO ,odlicno kada imate ostataka piletine .Ja je najcesce ovako iskoristim jer niko od nas je bac ne voli pojesti drugi dan.



Sastojci

 
 10 tortilja(vecih za buritto)
 oko 400 g piletine
 1 zelena paprika
 300 g slanine
 oko 300 g ribanog sira(ja koristim meksicki mix)
  sol
  biber
 5-6 kasika ulja


Priprema

 
Slaninu sitno izrezati i proprziti.Gotovu staviti na papirni ubrus da upije visak masnoce.
Piletinu i paprike izrezati na trakice .paprike na kratko proprziti u teflonskoj tavi na najjacioj temperaturi oko 4-5 minuta .Posoliti ih i pobiberiti.
Na tortilju staviti malo piletine,3-4 komada paprike malo slanine i ribani sir.
Tortilju zaviti tako da prvo preklopite gornji dio preko fila ,pa onda preklopite tortilju sa strana da ne bi ispadao fil i onda je zarolate.

Predati tortilje u prethodno podmazanu tepsiju ostavljajuci malo prostora izmedju.
Svaku tortilju premazati cetkicom sa malo ulja.
Peci na 210 steeni 20 minuta ili dok lijepo ne porumene.
Posluziti ih uz zelenu salatu i paradaiz.


Izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar