petak, 22. svibnja 2015.

MAGICNE PUSLICE




SMJESA

3 kom bjelanaca
oko 200-250gr secera
na vrh noza soli

Priprema
1.
Bjelanca stavimo u dublji sud i dodamo im na vrh noza malo soli. Pocnemo mutiti mikserom.
2.
Nakon 1-2min miksanja, dodamo secer i nastavimo mutiti.
3.
Sad je do vas. Ako zelite da vam puslice ispadnu sto bolje, trebate ih mutiti “dok se ne unesvjestite” :). Naravno, ovo je sala, ali istina je da sto vise mutite, one ispadnu bolje.
4.
Ja sam miksala oko 10-12min, ali preporucujem bar jos 5min. Nije na odmet.
5.
Kad smjesa bude skroz cvrsta, prebaciti je u spricu i praviti puslice. Ja u tepsiju stavim papir za pecenje, jer je tako bolje.
6.
Rernu upaliti na 100-110 stepeni i susiti puslice oko 2h. Ja sam ih susila 2h i 15min. i bile su…odlicne :)
7.
Samim tim sto su nestale “u vidu magle”, dovoljan je znak kakve su…bile :)

http://www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar