petak, 23. siječnja 2015.

Baku sahranili s mobitelom, pa joj slali sms-ove: A onda su dobili šokantnu…








Kada je baka umrla, sahranili su je s njenim mobitelom. Godinama je unuka pisala sms-ove i slala na bakin broj, a prošle sedmice dogodilo se nešto što je šokiralo cijelu porodicu.



Sheri Emerson dobila je sms iz “groba”, od voljene bake koja je umrla, nakon što je okrutni šaljivac dobio broj koji je ona koristila.

Lesley Emerson, koja je umrla u 58. godini, sahranjena je s mobitelom jer je voljela svojoj porodici slati poruke. Njena unuka Sheri i ostali članovi porodice nastavili su baki slati sms-ove, jer su tako pokušavali pobijediti tugu.

Međutim, šokirana Shelri je jednog dana dobila odgovor: “Gledam vas, sve ide na bolje. Samo nastavite”.

Leslyna porodica bila je uvjerena da se njen broj ne koristi ponovo. Međutim, mobilni operater O2, nakon tri godine, prodao je njen broj novom kupcu. Novi kupac je odgovarao na poruke misleći da se neko od prijatelja šali s njim.

Dok je shvatio da je njegov broj pripadao osobi koja je umrla, poslao je niz odgovora.

– Poslala sam baki poruku u kojoj sam pisala šta se događa, baš kao što sam uvijek radila. Kada je sljedećeg dana došao odgovor, bilo mi je loše. Lude misli prošle su mi kroz glavu, poput one ‘Da nije možda još živa?’

– Tada sam imala strašne vizije, da je neko iskopao grob i uzeo njen telefon. Glava mi je bila puna strašnih mogućnosti.

– Osoba koja je slala poruka ispričala se, kada sam nazvala bakin broj rekao mi je da je mislio da zezaju prijatelji. On je taj broj dobio, ali O2 su obećali tati da će broj biti uništen.

– Baka je dobila rak crijeva i ubrzo umrla. Sve je bilo tako iznenada, nismo uspjeli ni shvatiti šta se događa. Pomoglo nam je što smo joj slali poruke jer smo svakodnevno komunicrali dok je bila živa. Tri godine sam joj pisala poruke otprilike svakih sedam dana, a onda sam prošle sedmice dobila odgovor.

– Bila mi je kao majka, bile smo jako bliske.

Tokom posljednje tri godine, Sheri, njen otac i stric povremeno su slali poruke baki. O2 je obećao da nikome neće prodati taj broj. Međutim, prošle sedmice stiglo je nekoliko poruka s tog broja.

http://doznajemo.com/

0 komentari:

Objavi komentar