četvrtak, 12. veljače 2015.

Ovo je najljepša ljubavna poruka svih vremena



Čestitka koju je Johnny Cash napisao svojoj supruzi June Carter proglašeno je najljepšim ljubavnim pismom svih vremena.

Inače, pismo je napisano 1994., a “čovjek u crnom” supruzi je čestitao 65. rođendan i tako osvojio brojne glasače koji su u anketi britanskog osiguravajućeg društva Beagle Street uoči Valentinova birali najljepše ljubavno pismo.

Sretan rođendan, princezo. Starimo i navikavamo se jedno na drugo. Isto razmišljamo. Čitamo jedno drugom misli. Znamo što želimo bez ijednog postavljenog pitanja. Ponekad si malo idemo na živce. Ponekad možda i jedno drugo uzimamo zdravo za gotovo. Ali ponekad, kao danas, razmišljam o svemu i postaje mi jasno koliko sam sretan što sam život proveo s najboljom ženom koju sam upoznao. Još uvijek me fasciniraš i inspiriraš. Tvoj me utjecaj čini boljim. Ti si predmet mojih želja i glavni razlog zbog kojeg postojim. Jako te volim.

Sretan rođendan, princezo

John

Među ostalim pismima našla su se i pisma Winstona Churchilla, Johna Keatsa, Ernesta Hemingwaya i Beethovena.



Pismo Winstona Churchilla supruzi Clementine (1935)

“Moja draga Clemmie, u tvom pismu iz Madrasa napisala si riječi koje su me takle, o tome koliko sam obogatio tvoj život. Ne mogu ti opisati koliko me to usrećilo jer kada bi postojali ljubavni računi, zauvijek bih ti dugovao”.

Pismo Johna Keatsa susjedi Fanny Brawne (1819)

“Ne mogu postojati bez tebe. Zaboravljam na sve drugo i samo te želim ponovno vidjeti. Moj život u tom trenutku staje. Ne vidim dalje. Apsorbirala si me”.

Pismo Ernesta Hemingwaya Marlene Dietrich (1951)

“Ne mogu ti reći da svaki put kada te zagrlim osjećam kao da sam kod kuće”.



Napoleon i Josephine (1796)

“Otkad sam te napustio, neprestano sam potišten. Moja je sreća pored tebe. Neprestano proživljavam sjećanja na tvoje dodire, suze, tvoju brižnost. Plamen šarma neusporedive Josephine neprestano gori i sjaji u mom srcu”.

Richard Burton i Elizabeth Taylor (1964)

“Moje slijepe oči neprestano čekaju da te vide. Ti toga, naravno, nisi svjesna, niti toga da si oduvijek zapanjujuće lijepa i toga da si na neobičan način stekla posebnu i opasnu ljupkost”.

Kralj Henrik VIII. i Anne Boleyn (1527)

“Želim znati tvoje namjere vezano za našu ljubav. Moram dobiti taj odgovor jer više od godinu dana ranjen sam strijelom ljubavi, a još uvijek ne znam hoću li propasti ili pronaći mjesto u tvom srcu”.


http://atma.hr

0 komentari:

Objavi komentar