nedjelja, 25. siječnja 2015.

BEZE TORTA SA ČOKOLADNOM PJENOM


Nekad jesenas sam dobila od kume meil-om knjigu recepata Anne Wilson
"Kolači od sira, beze torte i šarlote" i odmah mi je u oči pala ova.

Sastojci 10 osobe
6 kom bjelanjaka
1,5 šoljica šećera (ja sam stavila 300
gr.)
2,5 kašike kakao praha
KREMA
200 gr rastopljene čokolade za kuhanje
6 kom žumanjaka
1 kašika instant kafe u prahu (ja stavila
Jacobs)
1 kašika vode
600 ml tučenog slatkog vrhnja
Priprema
1. Odvojite bjelance od žumanaca i u većoj posudi tucite dok ne dobijete čvrst snijeg.
Postepeno dodavajte šećer, miješajući mikserom neprekidno nakon svakog dodavanja.
Tucite 5-10 minuta dok snijeg ne očvrsne i postane staklast, a šećer se ne rastopi.
2. U snijeg dodajte prosijani kakao u prahu.
3. Lagano izmiješajte špatulom, nemojte mikserom. Izjednačite masu da ne bude
grudvica.
4. Zagrijte pećnicu na 150 C. (moja rerna je nemoguća, ja sam pekla na 50 i opet su malo
planule kore). U originalnom receptu piše ovako. Četiri lima obložite papirom za
pečenje. Na tri napravite kružnice promjera 22 cm (ja sam išla 26 i zato je malo niža), a
na četvrtom nacrtajte ravne crte udaljene 3 cm jedna od druge. Na tri stavite masu.
5. Na veliki papir veličine pleha od rerne štrcaljkom napravite duge trake i ovako male
komadiće koji će vam kasnije biti za ukrašavanje.
6. Kore pecite 45 minuta ili dok ne postane blijeda i hrskava. Ja sam stavila malo više
kakaa i kod mene su tamnije boje. I tako sve tri i na kraju i one prutiće. Isključite
rernu i ohladite beze u pećnici s odškrinutim vratima.
7. Čololadu izlomite na komadiće i rastopite u šerpi. Pjenačom umutite u nju žumanjke i
kafu rastopljenu u vodi. Tucite dok ne dobijete gladnu smjesu, a zatim to umiješajte u
tučeno vrhnje i miješajte dok ne dobijete čvrstu mješavinu. Ohladite dok pjena ne
bude hladna i gusta.
8. Stavite jednu beze koru na pladanj za serviranje. Prekrijte je trećinom pjenaste
mješavine, pa prekrijte drugom korom i ponovite postupak. Ostatak pjenaste kreme
nožem poravnajte po rubovima kore. Trake koje ste ispekli prelomite ili narežite na
trakice dužine 5 cm. Nabacajte po vrhu torte i složite poprečnom rubom torte utiskujući
ih u kremu. Pospite dodatnim kakaom i čuvajte u frižideru dok se ne stisne.

www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar